Villkor för abonnemang

Genom att du godkänner dessa villkor i samband med att du registrerar dig som kund förbinder du dig att betala för och acceptera leveranser enligt dessa villkor.

Abonnemang på Skedvi Bröd tillhandahålls av Skedvi Bröd AB, organisationsnummer 556954-0569.

Skedvi Bröd levereras 4 ggr/år i kartong om 4,4 kg bitbröd* enligt leveransschema nedan. Leverans sker till ditt närmaste Schenker-ombud där du hämtar brödet efter avisering.

 

LEVERANSSCHEMA Påsk Midsommar Älgjakt Jul
Leveransdatum från Stora Skedvi 5/3 5/6 5/9 5/12
Debiteringsdatum 1/3 1/6 1/9 1/12
Senaste datum för beställning 28/2 31/5 31/8 30/11
Senaste datum för uppsägning 28/2 31/5 31/8 30/11

 

Bröd som inte hämtats inom den tid som anges vid aviseringen returneras automatiskt till avsändaren, och du som kund faktureras även kostnad för returfrakt.

Priset för varje leverans är 695 kr inkl moms och frakt.

 

Administration av dina uppgifter

Du sköter ditt abonnemang via Min sida på www.skedvibrod.se. Du har tillgång till Min sida genom lösenord som du erhåller via mail vid registrering. Du ansvarar för att hålla ditt lösenord hemligt.

Det är ditt ansvar att informationen som du registrerar vid beställningen är korrekt och att den hålls uppdaterad på Min sida, så att information som skickas till dig via SMS, e-post eller brev kommer fram. Om leverans eller avisering inte kan utföras korrekt på grund av att de uppgifter som du har registrerat är fel krediteras inte leveranserna.

Ditt namn och övriga uppgifter som registreras på Min sida kommer inte att lämnas ut till tredje part.

Innehåll

Varje leverans innehåller 4,4 kg Bitbröd* i kartong.

Du ansvarar för att bedöma om brödet är lämpligt att äta utifrån eventuella allergier eller andra orsaker.

*Bitbröd är hela eller trasiga Skedvi Bröd-kakor av båda gräddningarna som ligger löst i kartong.

Leveranser

Leveransen lämnar lagret i Stora Skedvi vid den tidpunkt som anges i leveransschemat. Därefter får du en avisering från Schenker när brödet kan hämtas ut hos ditt närmaste Schenker-ombud.

Ej uthämtade leveranser returneras till Skedvi Bröd och debiteringen kan inte återkallas.

Betalning

Kort

Kortbetalning sker genom Nets betaltjänst Netaxept Plus. Lösningen följer nationella och internationella säkerhetsstandarder och är PCI-certifierad.

När du klickar igenom din kortbetalning i Nets visas summan 1 kr.
Detta krävs för att ditt kort ska registreras för abonnemanget. Det totala beloppet dras sedan från ditt kort vid datum enligt leveransschema.

Beloppet dras från det kort som du registrerat via Min Sida. Beloppet dras enligt datum i leveransschemat

Om kortet inte kan debiteras enligt leveransschemat skickas inte din beställning.

Reklamation

Om du av någon anledning inte skulle vara nöjd ber vi dig att så snart som möjligt skicka en reklamation via e-post till info@skedvibrod.se. Vi strävar efter att hitta en kompensation som du är nöjd med.

Ändringar av tjänsten

Skedvi Bröd AB har rätt att göra ändringar avseende priser och/eller villkor. En sådan ändring kommer att meddelas till dig minst 1 månad innan den träder i kraft. Meddelande om ändring kommer att skickas via e-post till den e-postadress som finns registrerad på Min sida.

Uppsägning av abonnemang

Du kan när som helst registrera ett avslut av ditt abonnemang via Min sida. För att vara säker på att inte ta emot nästkommande leverans behöver du göra din uppsägning i god tid enligt leveransschemat.

Om du vill återuppta ditt abonnemang behöver du registrera dig på nytt.

andreas@limeloop.seLeveransvillkor